OPEN Act - alternatywa dla SOPA
9 grudnia 2011, 11:47Przeciwnicy SOPA z zadowoleniem przyjęli alternatywną ustawę, OPEN Act, która ma zostać dzisiaj przedstawiona przez senatora Rona Wydena i przedstawiciela Izby Reprezentantów Darrella Issę. OPEN Act, podobnie jak SOPA, ma za zadanie zwalczać piractwo, jednak nie przez blokowanie witryn, ale poprzez odcięcie ich od źródeł finansowania.
Blokadą w blokadę
19 czerwca 2015, 10:38Były menedżer Google'a, Ben Barokas, założył nową firmę i zebrał 10 milionów dolarów na stworzenie oprogramowania blokującego programy blokujące reklamy.
Chcą walczyć z blokowaniem reklam
8 grudnia 2014, 13:24Wielcy gracze na rynku internetu zapowiadają sądową walkę z oprogramowaniem blokującym reklamy. Dotychczas nie przejmowali się takimi produktami jak np. AdBlock Plus, gdyż były one używane przez stosunkowo niewielką grupę obeznanych z technologią użytkowników
Google odcina się od współpracy z Eyeo
15 września 2016, 08:25Google oświadczyło, że nie ma nic wspólnego z platformą Acceptable Ads firmy Eyeo. Wczoraj, podczas premiery Acceptable Ads Platform, Eyeo twierdziło, że korzysta z technologii Google'a i AppNexus.
The Pirate Bay zaprzęga internautów do wydobywania kryptowaluty
18 września 2017, 10:56Serwis The Pirate Bay umieścił na swojej witrynie kod JavaScript służący do wydobywania kryptowaluty Monero. Kod jest uruchamiany na komputerze osoby korzystającej z TPB. W ten sposób serwis, korzystając ze swojej popularności, może zaprząc komputery internautów do wydobywania dlań kryptowaluty i osiągania przychodów ze swojej działalności
Mozilla ma pomysł na wspomożenie małych wydawców
8 lipca 2019, 09:21Większość pieniędzy z reklam wyświetlanych użytkownikom internetu trafia do kieszeni małej grupy wielkich graczy, a niewielcy wydawcy zostają praktycznie z niczym. Mozilla postanowiła pomóc małym i pracuje nad systemem, który ma szanse zadowolić i właścicieli niewielkich przedsięwzięć internetowych, i internautów.
Ciasteczkowy spór
25 listopada 2009, 12:54Przyjęty wczoraj Telecoms Package już budzi spory interpretacyjne. Tym razem chodzi o umieszczanie "ciasteczek" w komputerze internauty.
Kto jest lepszy od Google'a?
8 grudnia 2009, 16:14Pomimo, że microsoftowy Bing to najmniej popularna z "Wielkiej Trójki" wyszukiwarek, okazuje się, że jest ona znacznie lepszym medium reklamowym, niż jej główni konkurenci - Yahoo! i Google. Jednak i tak całą "Wielką Trójkę" na głowę bije AOL.
Google zapłaci 500 milionów kary?
24 sierpnia 2011, 16:20Najprawdopodobniej dzisiaj zostanie ogłoszona decyzja o nałożeniu na Google'a 500 milionów dolarów grzywny za reklamowanie aptek, które prowadzą nielegalne działania. Koncern zapłaci taką kwotę w ramach ugody z Departamentem Sprawiedliwości.
Reklamowa inwigilacja
2 lutego 2012, 19:09Amerykańskie media pracują nad systemami, które pozwolą w czasie rzeczywistym dostosowywać reklamy do gustów użytkowników. Będzie to możliwe dzięki śledzeniu i analizie komentarzy w serwisach społecznościowych.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 8 …